ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом в.о. керівника апарату Сєвєродонецького міського суду Луганської області
від 27.08.2020 року № 33
Оголошення про добір на період дії карантину на вакантну посаду державної служби категорії «В» секретаря судового засідання Сєвєродонецького міського суду Луганської області (1 посада) |
||
Загальні умови |
||
1. |
Посадові обов’язки |
Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду. Перевіряє наявність і з’ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді. Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами. Веде журнал судового засідання, протокол судового засідання. Виготовляє копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді. Здійснює заходи щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України. Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи. Готує виконавчі листи у справах, за якими передбачено негайне виконання. Оформлює матеріали судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії суду. Виконує інші доручення судді, керівника апарату суду, що стосуються організації розгляду судових справ. |
2. |
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 4 250,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія
|
3. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Строкове призначення (на період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства) |
4. |
Перелік інформації, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 1 Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2), (далі – Порядок); 2) резюме за формою згідно з додатком 2 до Порядку; 3) заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації ( характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо). На електроні документи, що подаються для участі у доборі, накладається кваліфікований електронний підпис особи, яка бажає взяти участь у доборі. Інформація подається через Єдиний портал вакансій державної служби (до 17-00 год. 1 вересня 2020 року). Останній день подання інформації – 1 вересня 2020 року.
|
5. |
Додаткові (необов’язкові) документи |
Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування подає заяву про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування з додатками: копія довідки про встановлення інвалідності, копія індивідуальної програми реабілітації (за наявності) |
6. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти осіб, які надають додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Сушко Світлана Ігорівна Петренко Олена Вікторівна (06452) 4-21-93 inbox@sdm.lg.court.gov.ua |
Кваліфікаційні вимоги |
|
||
1. |
Освіта |
Ступень вищої освіти не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Правознавство», |
|
2. |
Досвід роботи |
не потребує |
|
3. |
Володіння державною мовою |
вільне |
|
Вимоги до компетентності |
|
||
Вимоги |
Компоненти вимоги |
||
1. |
Якісне виконання поставлених завдань |
аналітичні здібності; вміння працювати з інформацією; вміння швидко приймати рішення; вміння розподіляти роботу; організаторські здібності; оперативність; вміння визначати пріоритети; вміння працювати в команді |
|
2. |
Технічні вміння |
впевнений користувач ПК, знання програм Microsoft Office (Word, Excel) вміння використовувати офісну техніку |
|
3. |
Особисті якості |
уміння приймати вчасні та обґрунтовані рішення; стратегічне мислення; відповідальність та обєктивнічть; дисциплінованість; тактовність; відповідальність; комунікабельність; повага до інших; здатність сплановано та послідовно діяти відповідно до визначення цілей з метою досягнення очікуваних результатів |
Професійні знання |
||
Вимоги |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Конституція України; Закон України «Про державну службу»; Закон України «Про запобігання корупції»;
|
2. |
Знання спеціального законодавства |
Закон України «Про очищення влади»; Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; Цивільний процесуальний кодекс України; Кримінально – процесуальний кодекс України; Кодекс України про адміністративні правопорушення; Кодекс законів про працю України; Інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України |
Керівник апарату О.В. Петренко